tisdag 13 januari 2009

Tss..

Tss..vad roligt det är med lite kommentarer igen!

Överraskad, inte minst för att jag själv kan sitta och skämmas över vilket oerhört ordbajseri min blogg faktiskt innehåller mestadels. Fast det är klart, det är väl det man vill läsa kanske? Och jag kan ju inte rå för att det faktiskt är så som insidan av mitt huvud ser ut, fast i ord då.

Det är tusan att jag inte har någon besöksräknare, det hade varit intressant. Eller deprimerande kanske. Fast det jag är ute efter är ju att lätta mitt hjärta och huvud så vem bryr sig om många läsare. Så länge det är människor som jag känner som läser. Har inte riktigt samma mål att försöka nå upp till som Blondinbella. Och jag är faktiskt rödhårig, mycket bättre.

Rock on!
/Louise

1 kommentar:

Roger sa...

Du är en liten attentionwhore ;) *pet*