söndag 11 januari 2009

Feberfrossa

I fredagsmorse kände mig sådär halvbra i kroppen, orkade egentligen inte ta buss och tåget till Norrköping. Men ville inte sätta mamma på det själv, vet inte ens om hon åkt tåg förut. Men nu har hon det iallafall. Framme hos Micke fick jag välbehövlig sömn och sen började jag städa med dom andra. Bror som ska jobba i Tärnaby 2 veckor ville ha lite hjälp att städa undan eftersom hyresbostäder ska visa hans lägenhet när han är borta.

Hanna och Tommie kom på en visit, vi hann inte ses så länge men jag fick mig ändå ett gott skratt där. "Tafsrunda" och "Vaygina" ;)

På kvällen hade febern kommit smygandes och på lördagen var jag så gott som borta och nedsövd hela dagen. Frös och svettades om vartannat. Hatar verkligen feber, man blir helt fel i både kroppen och knoppen av det. Har hostat upp båda lungorna känns det som och min hals mår inte särkilt bra idag. Har dock ingen feber nu (vad jag tror) så det är väl ett plus!

Pierre kom ut med godis och kärlek till mig idag iallafall, det gjorde mig lite friskare. <3

Inga kommentarer: