onsdag 14 januari 2009

Pokerface

Kvällen har jag spenderat hos Pierre, i Åtvid alltså.
Skönt att komma hemifrån och se något annat en stund!

Mimmi är hemma, lovely. Ska bli skönt att få krama henne snart!
Imorgon ska jag vara hundvakt. Vet bara inte när, men det blir nog framåt dan. Ska lura ut mina vänner i kylan då om det inte kommer en himla massa snö eller så förstås, det har jag inga skor till. Men vovvis måste ju ut och kissa ändå. Det får det bli en tripp till Falerum med mamma snart. Hon behövde också nya skor.

Har suttit och försvarat Lars Winnerbäck för 4 negativa karlar ikväll också, men sen fick jag en känsla av att det mest var synd om dom som inte förstod. Så då slog jag lock för öronen och fortsatte njuta av filmen (som iofs var avkortad) men ändå så bra.
"hej påre lasse, hej påre lasse, hoppas du mår bra.." töntar ^^

Nu ska jag fortsätta prata med min bror som sitter i en skogsmaskin långt,långt, långt upp i landet. Och sen ska jag krypa ner hos Pierre!
Så dröm sött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja såg också det på ettan :) Han är ju as bra!