fredag 30 januari 2009

Stök och plock

Jag tar en paus nu, känns som hur mycket man än packar så blir det bara mer ändå. haha ^^ Förstår inte riktigt hur vi/dom ska hinna med att plocka ihop allt och sen städa men sånt brukar ju alltid ordna sig! För på måndagkväll måste Micke sova i sin nya lägenhet.

Haha, såg att Linus (mimmis förra pojkvän) har tatuerat in draken Pierre har ritat, på underarmen. Kanske är den killen Pierre menade att han hade sett på shell. Världen är bra liten iallafall.. eftersom han antagligen hittat den på internet och inte har en aning om att det är Pierre som ritat den ;) Personligen skulle det kännas nedrigt om någon annan dök upp med samma tatuering som jag, den tatueringen som är ritad för mig och bara jag ska ha. Nu är ju dock skillnaden att Pierre har ritat sin själv och kanske tycker det känns roligt att människor gillar hans bilder. Eftersom Pirret inte vet hur man kommenterar min blogg så får jag tala för honom ^^

I övrigt idag har jag ojat mig lite smått över träningsvärk, lagt elva kronor på att skicka ett brev till London, sökt jobb och rastat hunden. Ikväll blir det nog Lets dance!

Nää, nu ska jag fortsätta att försöka se flitig ut samtidigt som jag mest är ivägen.

Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

LITE träningsvärk? jag kan knappt GÅ! hihi, vi ses imorn gumman! då är det feeest! ;) PUSS