onsdag 28 januari 2009

Hurtbullens dag

Sov alldeles för länge både jag och Pierre så nu är vi inte trötta. Och stackars pirret som ska upp vid fyra redan för att han måste cykla till jobbet då hans bil gått sönder. Får gå och sjunga en vaggvisa för han, men då slår han mig nog bara!

Hann iallafall med bussen klockan tolv till stan. Träffade Hanna & Tommie och Matilda som kom från Norrköping på Tinnisparkeringen. Sen började äventyret! Åkte gummibåt och plaskade och for runt i vattnet och tävlade i rutchbanan! Tyvärr skadade Hanna foten i den stora gummibåtrutchen. Men hon och Tommie fick fribiljetter till en annan gång och jag tror allt att Hanna kunde ha lite roligt ändå. Nästa gång blir nog snart och då ska ingen göra sig illa förhoppningsvis.

Varför går man inte till simhallen oftare? Det är ju nöje och motion på samma gång :)

Hemma i Åtvid blev det en date på Oasen och sen hem en vända för att ikläda sig träningskläder. Fick med mig Matilda på stepen, men synd var att ordinarie ledaren var sjuk så blev en annan ledare och helt annat pass. Grymt jobbigt pass! Men Matilda får hänga på nästa tisdag också och då är Vickan som hon ledaren heter förhoppningsvis frisk och där. Kul att du tyckte det var roligt gumman!

Nu ska jag sova, så jag är utvilad imorgon när jag ska spendera dagen med Felin!

SOV GOTT!

Inga kommentarer: