söndag 18 januari 2009

Ett annorlunda slut

Jag skulle vilja börja bloggen med att "nu är jag frisk och kry" men det vore att ta i en smula. För min hosta är värre sen igårkväll. Inte särskilt lustigt med tanke på hur jäääääävla iskallt det var ute. Ska aldrig mer gå på krogen i -10 kan jag lova!

Förfesten på 4 pers spenderades hos Cassandra. Det var trevligt! Blev inte så farligt med drickat för någons del tyckte jag. Det var ganska städat och roligt. Alldeles för mycket sexsnack bara. Haha ;) men vad ska man annars prata om.

Sen blev det Platens, så skönt att det inte var någon lång kö. Och vakten som Cassandra var rädd för stod inte i dörren, men däremot var hon överallt där inne. Och hon såg fan inte snäll ut.. Det dansades och var "full fart"! ;) En helt okej kväll helt enkelt.

Klockan tre skulle vi åka hem.. och jaa, visiten i stan kunde nog slutat bättre men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Situationen blev så otroligt snedvriden för mig. Jag menar, det räckte med att min (i mina ögon) bästa vän har hoppat över att berätta en viktig detalj som förändrats i hennes liv för mig i flera månader. Jag behövde inte dig som stod och verkligen strödde salt i såret för att du visste. Kände mig så bortgjord. Vill ju vara glad för din skull, och det skulle jag vara.. Men nu jag blev ledsen.

Nu sitter jag här och väntar på att Hanna ska komma med bussen till Åtvid. Lite sällskap och glad humor är vad jag behöver idag. Är så slöö.. hon stannar till imorgon och då får vi se vad vi ska hitta på. Baka bullar ville hon visst. Och det är väl inte så dumt kanske! :)

Hoppas Frida har tid och ork med mig snart också, behöver prata av mig och gulla lite med bebisen :)

Heppre!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för igår lollo! jag tyckte det var en bra kväll, synd att musiken var så kass inne på platens bara. sköt om dig!