torsdag 22 januari 2009

Allt flyter?

Igår var jag och Hanna på bio, vi såg "allt flyter". Lite smulustig film (lustig som i roligt lustig) och ganska charmig. Men det räcker nog att se den en gång. Känner inget behov av att köpa den om jag säger så. Men det var ju inte helt bortkastade pengar iallafall.

Hanna & jag började våran dag med att ge badhuset i Norrköping fint främmande. Sofie och hennes världens gladaste bebis Theo (man är väl fortfarande bebis när man är ett år?) skulle dit så då hängde vi väl med. Var länge sedan jag var och badade. Norrköpings badhus var väldigt mysigt, om än lite litet om det är mycket folk men det var det verkligen inte idag. Jätteskönt att få springa omkring och "leka" för sig själv. Kanonkul vattenrutchbana hittade vi iallafall och en skön bebisbassäng :) Vi var duktiga och simmade ett par längder också.

Har sån otroligt ond träningsvärk i mina vader, det gör dubbelt så ont idag och jag lovar jag har fått inflammation eller nåt i någon muskel jag aldrig använt förut. Frågade efter lite expertis från Tommie och han trodde inte det var någon fara att träna idag, det skulle nog hjälpa trodde han. Så när jag väl hade bestämt mig för att träna så kom jag ju fram till att jag inte hade mina träningskläder med mig. Så jag fick vila iallafall, och det kanske inte var så dumt. Har ju ändå simmat idag så helt värdelös har jag ju inte varit.

Tommie hade med sig en massa intressanta spritsorter och drinkmixar till Hanna idag, det ska bli intressant att testa på lördag. Hoppas man kan får smaka ;) Ska bli himla roligt! Kanske är sista gången på jättelänge vi kan göra detta.

Usch, känns så sorgset att du ska flytta iväg H. Det gör ont för det kommer bli så tomt. Det är nu jag vill skrika "varför!?", men jag vet ju varför. fan. Borde egentligen vara så arg på Tommie, men hur kan vara det på en sån skön och snäll person? Jag förstår dig verkligen.

"Hur ser en strypt smurf ut?"
/L

Inga kommentarer: