torsdag 8 januari 2009

Men för all del, jag kan ha fel..

Louise Fröberg heter jag, en frisk fläkt på 20 år!
Anställ mig!?


Har suttit och uppdaterat min sida på ams, äntligen. Men det var rätt roligt. Nu är mitt CV fullständigt. Har dessutom ansökt intresse om arbetsförmedlingens coaching (måste för a-kassans skull). När det startar innebär det högst 6 intensiva veckor (som dom själv beskriver det iallafall) då man genom telefon och mail får hjälp med att skriva CV och var man ska söka osv. Men det kanske är vad jag behöver, en spark i ändan. Iofs, vad hjälper det när det inte finns något att söka? Nej, nu ska jag vara positiv och tro att jag får en trevlig och social coach som kan få upp min motovation igen! Kan inte Alltransport ringa in mig så jag får sitta i växeln istället? Det var roligt ju! Jag vill verkligen jobba så jag kan börja klaga på andra saker istället, haha :)

Sitter och gungar i takt till Scotts nu, mysigt. Ska hoppa in i duschen och komma ut som en ny människa strax!

Imorgon ska jag ta en vända till Norrköping igen iallafall sen vet jag inte alls vad helgen har att erbjuda. Kanske ska ta och ragga upp några alternativ.. Har ni några på lut så hör av er!

CIAO!

Inga kommentarer: