torsdag 29 januari 2009

en outömlig skatt

Här sitter jag. En liten solbränd, mätt och glad flicka. Väntar på att träningstimmen ska infinna sig. Matilda hämtar upp mig vid kvart i (jag lurar med henne idag me)! Bara det finns plats.

Har spenderat dagen hos Frida och Conny och Aron. Mysigt och trevligt! Det första jag gjorde var att slänga av mig bh:n. Har ju fan bränt tu**arna! Sen blev det att söva Aron lite, klia Frida på ryggen och sen färgade jag håret på Conny. Blev bra tyckte jag. Frida var ganska tveksam till att han skulle gå från blond till svart men sen tyckte jag allt att hon såg mest "kär på nytt" ut ;)


Conny tog med Aron i barnvagnen och följde mig en bit hem. Som tack följde jag med in på Willys och handlade först. Haha, blickarna man fick var rätt roliga. Så om någon hör att man sett Fröbergs-flickan med en barnvagn så var det Fridas unge, inte min. Eller vafan.. håll med bara!

Imorgon ska jag och mamma till Norrköping. Micke ska flytta den här helgen så ska hjälpa honom packa ihop och städa. Sen på lördag blir det röj på Kulturhuset i Åtvid! Måste hitta tid att gå till systemet också. Känns som jag är där jämt, rabattkort vore ju fint!?

Just det, fick ett långt och härligt samtal av Amanda också. Haha ska bli kanon att festas på lördag! Hoppas bara vi lyckas hålla i våra kör- och bankomatkort! :P

Förlåt mig men, IDIOT! Vilket vrickat tankesätt och uppträdande. Och du ska ha barn? Hoppas verkligen du växer med uppgiften när ungen kommer.

Heppre!
/L

Inga kommentarer: