måndag 12 januari 2009

Träääligt

"%#/"&!#@£)"/]%!

..att vara sjuk får mig att tappa både humorn, glädjen och aptiten,
det är ju dom sakerna som får mig att leva tametusan!


I helgen skulle jag träffa Amanda, kunde fått umgåtts med henne både fredag och lördag om jag inte hade blivit sjuk. Det suger. Fick världens goaste mat idag, mammas köttbullar men det gick bara inte ner. Är så hungrig men det där molande illamåendet kommer så fort jag ätit lite. Beställde juice av mamma som är nere och handlar nu. Det är väl det jag får leva av, Björn tycker ju dessutom att mina vader har blivit feta (han är bara avundsjuk för att han inte ens har en stjärt) så får väl ta tillfället i akt att banta ner dom då. Och så får man ju hål i tänderna av att äta för ofta, då måste det ju vara bra att aldrig äta? För då får man inga hål i tänderna att laga, dra ut eller rotfylla. Och i det långa loppet slipper man nog löständerna också. Mat kostar pengar. Och om jag ständigt ligger i kramp för att jag är hungrig så kommer jag inte ha ork att gå ut och dansa med Matilda och då sparar jag ännu mera pengar. Jaaa, men detta låter ju förträffligt..

Kom på en sak, Jennie sa på juldagen att hon läser detta?
Gör du det? Linda, gör du det med?
Isåfall, hej på er! J, jag vill se erat svart/vita rum snart och L, krama Joline från mig! :)

Heppre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där va årets sämsta idé, redan Louise! Vem vill spara pengar när man kan gå ut & ha kul? ;) & vem faan vill gå upp & ta ut hästarna kl 7 en söndag istället för att ligga & sova & va bakis...

Anonym sa...

Humm... äta bör man annars dör man... lr är de inte så?
Faktiskt får man dåliga tänder av att inte äta!! så de så!!
Men du är snart frisk ska du se =)
Krya på dig!!
Kram!!
//Adam

Anonym sa...

Självklart läser jag din blogg... Måste ju veta vad du har för dig..:) Det är bara att du tittar förbi om du vill se rummet. Du är alltid välkommen. Krya på dig! Kram jennie

Anonym sa...

jorå jag läser allt din blogg jag oxå....iaf så ofta jag hinner!
Klart Juline ska få en kram av dig/mig, men det är lite på egen risk du kan få en kram tebax eller så skickar hon ut högerkroken, man vet aldrig!
Hoppas du känner dig bättre nu!!
Kram Linda