fredag 2 januari 2009

2009

Okeeej, det var inte sista delen av serien, Månsan vill sova och mamma ville inte komma upp för hon hänger tvätt. Lite bittert att vara jag just nu för jag har så tråkigt och är så otrött. Så jag kör lite ordbajseri här.

Kan ju berätta om nyåret. Förutom att det var fritt från pussar (förutom två från Frida) så var det perfekt! Finklädda och stylade vänner hade jag runt om mig hos Kjelle. Det blev lyckad, god och mättande middag med snapsande och allsång.. :) Jag pratade och skrattade om vartannat. Tolvslaget organiserade vi lite snyggt, alla gick utomhus fem i tolv och skålade med champagne och cigarrer. Var du än tittade var det färglatt på himlen. Vi skålade för Åsa och sa att hon säkert satt där uppe och svor när alla smällde raketer hos henne när hon ville sova. Blev ledsamt där ett tag för hon fattades ju verkligen. Men hon fanns hos oss alla ändå. Sen blev det kaffe och efterrätt i form av chokladpudding, och dessutom tigerkaka som jag hade bakat. Vid tre hade det tunnat ut lite på folk så runt fyra blev det en vinglig promenad hem till Micke. Hultgren somnade typ på golvet så vi fick hjälpa honom att hitta madrassen ^^

Nyårsdagen blev ledsna magar som fylldes med pizza och massor pepsi hemma hos Kjelle framför en gammal Wallanderfilm.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: