onsdag 28 januari 2009

Du är så söt, jag blir så glad!

Gick till centrum imorse och möte Felin som kom med bussen klockan tio :) Härligt det är att träffa henne, hon är så söt och glad och smittar verkligen av sig! Vi har typ setts två gånger sen vår student så nu tyckte vi det var dags igen. Och vad härligt det var att höra "lollo" igen. Är knappt någon som säger det till mig längre.


Passade på att sola det första vi gjorde eftersom det fanns tid då. Har inte solat sen jag var i Grekland, med det var ju riktig sol så ska vi snacka solarium minns jag faktiskt inte. (tänkte att jag skulle grunda lite iallafall jag och Matilda tar tag i våra "sista minuten" planer fram i vår. Vilket jag hoppas vi kan och har råd till!) Efter solningen gick vi hem, lagade lite mat, såg en film och pratade allmänt om allting. Sen följde jag och Pierre henne till bussen, synd att hon inte kunde stanna längre.

Har ingen träningsvärk idag, trots det jobbiga passet igår.
Hur är det med dig Tilda? ;)


Nu ska jag hem till mammut och göra henne sällskap. Får ta på mig en tröja så inte pappa skäller på mig när han ser att jag är röd på bröstet. Mina kinder blir lite svårare att dölja ^^

/Lollo

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack :)

Är allt bra med dig ?=)
Puss och kram