måndag 3 mars 2008

Helgen i kort och lång version

Japp, i fredags drog jag och Sophie (som fick åka buss istället för bil!),
in till stan och spenderade pengar på kläder, kläder, kläder!
Ångest litegranna kanske? När man betalar med kort håller man ju inte
riktigt koll på hur mycket pengar man gör av mig och vad man har kvar!
Men vafan. Ibland får man unna sig! Wohoo.. är ju tjej för tusan.
Sen fick vi sällis av Cornelia hem på bussen, du är för go girl! :)


Tyvärr har inte Pierreis något internet hemma just nu så vi får klarar oss
utan.. och det är inte lätt för en "nerd" som min älskliing kan jag lova.
Men det ger honom ett ypperligt tillfälle att rita på min tatuering tycker jag!

Och så kan jag tyärrr inte lägga in alla dyngbilder från i lördags på min bilddagbok,
inmyownworld.bilddagboken.se, heller..men får uppdatera så fort jag kan sen!

I lördags förresten fick vi låna jättesnälla Schrimpis hus och ha förfest med endast kvinnlig fägring. Det var jätteroligt! Kvällen blev så gott som perfekt i mina ögon.
För på Stallet fanns det gott om kul folk och festhumör!
Jag och Sophie fick en låt tillängnad åt oss av dj:en! Heja oss!! STATUS!
"ge mig en öl".. och just det Ezza.. jag har dina öl! :D

Dessutom fick jag ett oväntat besök på dansgolvet. alltid lika förbryllande..
men kanske är det dags att inse att jag aldrig kommer komma ifrån det.
men du är en stor del av mitt liv en gång så ser det från den glada sidan.

Så, jag säger som Markoolio gjorde i radion nyss:
"jag är lite trött men annars mår jag utmärkt!"

Ha det guld alla läsare, om jag har några ;)
Puss&kram /Louise

6 kommentarer:

Anonym sa...

Göttans, det hade jag faktist glömt bort...Jag sprider mina öl lite varstans i Åtvid.=P

Lollo sa...

Haha, okej.. bara hör av dig om du blir törstig för dom finns hos mig ;)

Mimmi sa...

alex ?

Lollo sa...

Japp! :P

Pierre Broberg sa...

jahapp där ser man, hånglade upp alex på dansgolvet.. bah!

Nu är min blogg igång igen snuffs!

Lollo sa...

BAH! "jaa, du är en idiot!"
Shiitabra finast! <3