måndag 17 mars 2008

"Då var det äntligen måndag, äntligen.."

Yes, i lördags så grillade vi! Och nu längtar jag efter sommaren kan jag tala om!
Fast aa..vet ju inte om det blir så att jag får jobba hela. Kan ju inte säga nej om jag blir erbjuden mer jobb. då är jag ju bra dum..så vi får se. Vill inte tänka på det nu. för det är så mycket jag vill hinna med!


Som sagt, grillade hos Räka.. pommes o kött, fetaostsås och sallad. Melodifestival och trevligt folk! Det kan inte bli mycket bättre. Och rätt låt vann! Eller hur? :D
Sen blev det lite fest men det blev aldrig riktigt drag om jag ska vara ärlig, men det var helt okej! :) hade ju mysigt folk att umgås med.. (snurra flaskan i köket) haha

---
Igår var jag ute och gick med min mamma o Tina. Skönt väder som attan var det! Då passade vi på att gå förbi min granne som hade blivit "morfar" som han själv sa.. åt tre små kissungar! Så söta och så små!
Man blir ju så kär, och jag saknar verkligen mina kissar när jag är i Åtvid.. skulle så gärna vilja ha lite sällskap i sängen i Åtvid men Pierre är inte så pigg på den idén. Och sen är det ju iofs så att jag tycker inte att katter ska vara innekatter. de ska kunna vara ute och springa och jaga.. då mår de som bäst!
---
Sen igår träffade jag min Frida, äntligen! Vi har inte haft tid att ses på jättelänge! Och det var mys, synd bara att man inte kan vara själva så ofta.. inte ens igår. men jag får kidnappa henne ut på en promenad i veckan eller nåt om det finns tid. så man kan prata om allt mellan himmel och jord! Bara hon&jag!
---
Sen idag ska jag försöka komma ihåg att skicka iväg brevet till Mimmis långt bort i London! Så snart kommer det ett rosa brev gullet mitt! <3

Have a good monday för faen! /L

Inga kommentarer: