tisdag 25 mars 2008

"Ann, den är inte varm.."

GLAD PÅSK ! Fast den är typ över nu, men jag har ju varit ganska dålig på att uppdatera mig men jag har haft ganska fullt upp över påsken. men nu uppdaterar jag!

Jahopp, ute är det snö. .. det är ju det nya vårtecknet. när det börjar bli vår, då kommer snön. av någon skum andledning. men nu börjar det smälta bort. låt den riktiga våren komma nu, snälla!
___
Vad har jag gjort i påsk då?

Åkte till Björsäter i fredags och lekte med Soffan. Vi åkte till Åtvid och raggade och spelade lite kort. Lördagmorgon drog Jag, Elin och Sophie vår kos mot Jönköping och det var roligt ska ni veta. Vi ägde E4:an! HAHA. Och fotade där blev vi med.. ;) det var skojigt värre! Sen på kvällen hade Pierre lovat förfest hemma hos oss så det var bara att pimpla i sig cola för att piggna till och gilla läget, som inte var allt för fy skam faktiskt. trevligt :) men festen vi gick till sen var ju mindre skoj.. kanske för att jag var så trött efter dagens bravader. så vi var ett par stycket som drog hem till Pierre igen och umgicks. Dock somnade jag ifrån alla.. pinsamt. men jag kunde inget göra.. bara slocknade och när Pierre väckte mig hade alla gått hem! snacka om borta och trött jag var då. ^^ trodde han skämtade men så var inte läget. Så förlåt alla ni! :P

Söndag hände det inte för mycket.. var hemma hos mamma o pappa och götta mig. Måndag var det Wallander och Wii som gällde. det var mys! :) Tisdag var det jobb som vanligt igen och sen på kvällen spinning. Jag och Sophie funderar på att ta en egen grupp famöver, frågan är om vi fixar det. Tror vi skulle ha grymt roligt iallafall! men måste fundera lite på det..
Igår vaknade jag med äcklig huvudvärk så blev karensdag för min del, bajsit men behövligt. Sen på kvällen livade Pierre och Sophie upp mig med lite Sthlm live (som gjort för vår sjuka humor alltså) :D Efter det drog jag och Sophie och raggade upp Räka i hennes nya vrålåk (röd 850) och sen lagade vi mat och myste framför Lost!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ses vi på lördag eller?
Hos Sandra?
Kram

Lollo sa...

Jo, det hoppas jag! Sandra Karlsson har frågat om vi kan komma dit och det var lugnt! Men vi ska väl fråga själva först så man inte bjuder in sig själv på något vis. haha :) ni ska till gruvan va??

Anonym sa...

Jo, men då får ni allt göra det så vi kan supa skallen av oss innan vi går ner till Gruvan och röjer...=D
Och ja, klart vi ska dit, det är ju därför man super...=)

Lollo sa...

Det gick bra, sophie pratade med henne. :) så vi syns där vettu!
se om vi kommer ihåg något på söndag då! xD hahaha!