onsdag 27 februari 2008

En dag mitt i veckan.

Shiiit. ont i ryggen har jag idag.. vissa lägen kan jag näst intill
inte stå eller sitta i alls.. förbannade spinningcykel som inte ville
bli bra inställd igår. satt inte riktigt bra med ryggen och det kände
jag
redan igår och nu idag då. men det går nog över snart.

Uppdaterar mina veckoplaner:

måndag och tisdag blev som jag planerat.
idag, åka hem till mamma/pappa o kissarna!
torsdag, träning och ingen Matilda. :/ men kanske Cornelia?
fredag, vetefan än (hoppas jag slipper strömlöshet den här gången iallafall).
lördag, kanske stan med Sophie för att inhandla ny outfit till kvällen då det är "Falerumsfesten" på Stallet.
söndag, bakis måhända och kanske fika med Matilda då istället.



Fick Moulin Rouge hysteri igår också. Lyssnade på skivan med soundtracken på ivägen hem från träningen och blev helt lyrisk. var tvungen att åka och hem och kolla på de bästa delarna!
Jag älskar den filmen!


Förresten du, Mimmi
.. jag väntar på att dina brev ska börja dimpa ner i min brevlåda nu
:)

2 kommentarer:

Mimmi sa...

jaaaa de kommer! men det har ju inte hant natt an :P

Lollo sa...

händer ju massor, läste jag ju på din blogg ;)