måndag 31 mars 2008

Det blir inte alltid som man tänk sig..

..både på gott och ont då förstås.
helgen blev nog ganska som jag tänkt mig iallafall. lördagen var skoj som fan! men dagen efter var lite seg då..men gick dock så fort eftersom den var en timma kortare. Jag och Jessica och Sophie tog en promenix och hämtade Sophies bil. Sen åkte vi och handlade och lagade köttfärssås och spagetti hemma hos mig och Pierre. Dock hade min älskling tagit sönder konservburksöppnaren och (som vanligt) glömt säga det till mig så vi hade inget att öppna majsen med så då fick vi ta till mejsel och avbitartång! Och kvinnor kan så det så! :)


Idag jobbar jag. medan mina flickor (Sophie och Jessica) är påväg och ska roa sig i Sthlm. Skulle gärna följt med men då är det inte konserten som de ska på som hade lockat, för Dropkick Murphys kan jag allt klara mig utan. xD men jag tar en Sthlms resa med dem nästa tisdag! Då är det Danko Jones som gäller. (Hur mycket vi nu hinner se av honom..) men det blir som det blir. Kul ska vi ha iallafall!
___

Förresten, jag ska åka till London nu! :) Pierre & jag beställde biljetter i fredagskväll. Och det känns skitskoj! Får skita i min minusflex och hoppas det ordnar sig så jag inte går minus för mycket när jag slutar här på SAAB. När jag ringde till Mimmi (oootroligt billigt samtal för övrigt) så kände jag bara att jag måste få komma till henne. och nu ska jag det. (L) Är jätteglad att min bubbis vill följa med mig dit! Och hoppas förstås att det är lite för att han vill göra något kul med mig och inte bara för att få komma till London han följer med. ;)
Puss & krya på er!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt då, ska nu mer läsa även din.

Mimmi sa...

ska bli underbart!
btw, ..eh. vad var det jag skulle skriva nu då.. VAFAN! vad var det..
hmm......kommer inte på det, jo just det!
KLART DU VILL JOBBA PÅ H&M!
haha XD det är uuuunderbart! fi fan det är bara typ 20 dar tills ni kommer hit, aaah! kuliwuli!vad är den exakta tiden ni kommer till flygplatsen?