onsdag 19 mars 2008

I´m a gingerkid, yes I am.


Snippjävel! §%#&"(!)]#${#&%}!$#
usch för mens. usch för mensvärk. usch för att ha ont. :o(
__
Igår var jag och älsklo och fixade pass till Grekland-resan i sommar! Det tog typ tio minuter, snabbare än vi räknat med alltså, så då åkte vi ut till Ikanohuset och åt och tittade lite! Okej, jag erkänner.. jag tittade inte bara. Louise som bestämt sig för att börja snåla lite nu köpte ett par skor, en pikétröja och ett par trosor (som Pierre tyckte om) grr.. ;) menmen, nu kan jag ändå inte vara särskilt sexig på ett par dagar för att jag har den där otroligt rättvisa och skojiga veckan man har varje månad!

När vi kom hem så färgade jag håret på älsklo, svart bidde det.. han ville inte vara rödhårig längre. :P Men det vill jag vara.. ska nog lägga i ännu mer rött och brunt i mitt hår.. är så tacksamt att lägga i dom färgerna, eftersom jag är rödhårig naturligt så sitter den kvar. Men till sommaren ska jag nog bli lite blond igen.
___
Idag vet jag inte vad det blir riktigt.. vill ju se lost med pullorna men vill samtidgt hem till mina kissar och mamma/pappa.. Men jag åker nog hem till skogen på torsdag istället eftersom jag ändå är ledig på fredag (jippi!)..och då kan jag ju soooova länge hemma. Behöver inte krångla och stressa till bussen. :)
___
Sen får vi se hur det blir i helgen. Ska jag bli massor med snö på lördag säger dom. Och vi som skulle åka raggarbil till Elmia.. hm.. aa.. vi får se hur det blir.

Puss & kram, era as! (ursäkta..det är pmskärringen i mig som talar) ^^

Inga kommentarer: