tisdag 11 mars 2008

Jag ligger lågt!

Igårkväll roade jag mig bland annat (haha, Sophie fattar) med att skruva bort alla ben på sängen hemma hos mamma & pappa då ena benet gått sönder för länge sedan. Och då fick sängen istället vila på etteluttag sålänge och sedan dess har den stått så. Och nu hade konsollen gått sönder helt..ooops. Så nu står sängen på golvet och jag fick ligga lågt inatt. ;)

Festen i helgen blev väl halvlyckad. Det är ju tur att man har sina pullor Sophie och Jessica med sig ibland. :P haha.. när de andra festade som mest låg vi tre och diskuterade gamla barnprogram! Oj vad jag skrattade. Jag skrattade så jag tjöt! :)


"Doktor Snuggles..reser till stjärnornas land"
"Balt, Baltazar, balt, Baltazar"
"Sailor Moon min vän.."
"Doktor, doktor Kosmos.."
"Tycker du som jag B1? Jag tror det B2"
"Hej Arnold!?"

"Min lilla ponny, min lilla ponny"

Jaa.. fyll på själva! :D

Läste Ezzas blogg förut och hon diskuterade där här med vuxenpoäng och så.. och jag kan inte ens tänka på det utan att få panik alltså!

Jag fyller 20 om ett drygthalvår..var tog min tonår vägen? Jisses.
Och brorsan som fyller 28 i år. Det känns som att det var igår han var volvoraggare och fri som en fågel. Och det känns som i förrgår som min andra bror Micke hade sin 20-års fest nere vid sjön men det är 6 år sen. Iår blir det jag som har 20-års fest.. Hur hände detta? När hände det?
I mina ögon är de ju inte vuxna alls! Verkligen inte. och jag gissar att jag inte är de i deras ögon heller. Men i andras?
Undrar hur "vuxen" jag är i andras ögon..

Inga kommentarer: