fredag 28 mars 2008

Never too loud

Igår var jag och Sophie busiga.. vi hoppade över träningen och shoppade istället! Hittade lite alltmöjligt..byxor, tröja, smink. det jag behövde. inget linne den här gången så då blir mamma glad på mig :) hon klagar så på att jag köper linnen jämt. men jag menar vadå, linne kan du ju ha året om! Men den här gången hittade jag inget..så får ses vad det blir för outfit på lördag.

För på lördag är det 250Kg Kärlek som gäller, heja BONKA BÄVER. Haha..måhända att de suger duktigt men jag planerar inte att vara speciellt nykter så då gör det inte så mycket. Vi kan nog ha kul ändå! För det verkar som att hela Åtvid ska röra på sig. alla vill röja! :)

Och dagens fredagsfråga för mig är : "vem vinner let´s dance?"
så. nu vet ni vad jag gör ikväll. jag och min mammut! :)

(kanske får vi med oss pappa på ett hörn också)

För övrigt funderade jag och Pierre starkt på att åka till London i slutet av april och hälsa på mitt dampbarn ;) då hennes "sambo" är i Sverige. Men det passar inte riktigt just nu.. och det suger. men jag har inte tid till att ta ledigt... ska redan ta ledigt när vi åker på Danko Jones i Sthlm och ska flexa när vi ska tatuera oss nästa onsdag och eftersom jag bara har jobb till sista maj så hinner jag kanske inte jobba ihop alla timmar. Då måste jag betala SAAB när jag slutar och det har jag ju ingen lust med. Så vi får se hur det blir, har inte råd att bo på hotell heller så därför passar det ju ingen annan helg än så länge. Hade jag bara haft jobb längre hade jag åkt till dig direkt utan tvekan mimmi, älskling, jag lovar dig! Dock verkar du rota dig ganska bra i London. så snart kanske du inte behöver mig. :')

Ha det fint,
underbara små liv!

/Louise

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha va fan har du en blogg Lollo.. Det har du aldrig nämt.. haha :P //Jessiica