torsdag 13 mars 2008

One day I´ll fly away

Skit också.. börjar känna att jag drar mig undan. och det stör mig så..men ibland känner jag att jag lika gärna kan sitta i ett hörn ensam hemma. för med er är jag ändå ensam på något vis.

men det jag känner är att du vänder ryggen mot mig, du ser till att sitta i mitten och lutar dig sedan åt andra hållet, du ser till att få uppmärksamheten.. vet du om det själv? vill ju inte tro att du menar något illa..

Och visst är det aldrig bara ens fel, kan ju erkänna att jag är avundsjuk. Klart jag är det...men när föreslår du någonsin att "ja, kan vi inte ringa lollo. hon kanske vill vara med"?

uschja, tre kan inte leka?

Vill så gärna säga det här till dig själv men vet inte om jag vågar för jag känner inte igen dig. Jag känner mig väldigt åsidosatt när du är med och därför drar jag mig för att vara med då. och varför måste det vara så? tycker ju så bra om dig egentligen! vi kan ju ha hur kul som helst du och jag. och du betyder! och du vet nog vem du är.
kanske vågar jag prata med dig själv..

---
Mimmi, jag saknar dig hjärtat. du vill alltid mitt bästa. (L)
----
Sophie. du läser kanske inte det jag ska skriva nu. och om du gör det så tar du säkert inte åt dig. men du är min bästa vän här. du är den jag kan prata med alltid och den jag alltid har lätt till skratt med. varje gång du hör av dig blir jag glad och ännu mer när du vill hitta på något. tack för att du finns sötnöten!
---

Och oj vad bloggen suger.. kan lika gärna ta fram gamla hederliga dagboken.
för ingen som läser ändå verkar det som.

NU måste jag verkligen sluta deppa och börja förtjäna min lön!
Muntra upp mig nu! Och ha en bra jävla dag! :P



3 kommentarer:

Anonym sa...

Lollo, jag läser din blogg...=)
Varje dag men du skriver så sällan...=)

Och prata med henne, det är bättre än att hålla allt inom sig. Du mår bara sämre då.
Och jag tror säkerligen det blir bättre när du pratat med henne och hon vet hur du känner.
Och jag vet att du vågar!
Du är en stark tjej!

Och du är inte ensam...

Många kramar!

Roger sa...

Jag smyger också här :p *klappar på* :D

Mimmi sa...

alskar dig!