torsdag 6 mars 2008

Piggelin?

Nu är jag utmattad, så trött. Kommentar av kollega på jobbet imorse:
"är du här så här dags idag med? se vad du kan vänja dig vid!"
men nää. har inte alls vant mig.. bara funnit mig i det.
men nästa vecka vetehundan om jag orkar.

det underbaraste ordet jag vet just nu är sovmorgon.

Och så kan ju inte undgå att känna mig besviken på vissa saker.
vad är man för människa, vad har man för moral i kroppen när man
ljuger för sina närmaste? och dessutom ber sina närmaste att ljuga åt dig.
egoistiskt och omoget helt enkelt. börja bevisa oss motsatsen nu.
ta ansvar för något någon gång. snälla. du kan bättre!

..och ikväll är det träning och sen ska jag färga Nathalies hår.
sen kommer jag stupa i säng och somna på två röda misstänker jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har väl inte bett dig ljuga för mig? ^^ haha

Lollo sa...

amen pucko ;) ta inte åt dig. haha