fredag 14 mars 2008

Äntligen fredag!

Japp.. och med gott samvete kan jag säga att jag förtjänar helg!
Har jobbat mina 40 timmar och lite till, tränat och gått in för det
både tisdag & torsdag, hunnit med det mesta som jag velat.

Igårkväll tränade jag och Sophie. Hon som var ledare är helt galen
men så bra också. Man blir på bra humör och känner verkligen att
man tränat efter! :) trööööött.

Sen åkte vi till Räka. Sophie och han gjorde varm smörgåstårta medan
jag räknade alla många småmynt han samlat i ett rör. Jessica var också
med och lekte paparazzi som alltid ;) finns nog ingen som dokumenterar
våra minnen lika väl som du. :) Varm smörgåstårta satt inte fel

efter träningen sen kan jag lova!
---
Ikväll ska jag nog åka hem till skogen och umgås lite med mamma
och pappsen.
Sen får vi se om jag lyckas "sno" pappas bil och kan åka
och umgås
med mina pullor i Åtvid. Om dom vill göra något förstås..
inget bestämt än.
Så jag tar kvällen som den kommer sen. vi får se!
Skönt att inte vara deppig idag iallafall. är glad. :)

Och förresten.. JAG ÄLSKAR MIN PIERREIS. tjihi

Inga kommentarer: