onsdag 5 mars 2008

Lilla patteklappardagen?

Jaa, så kallar Gert Fylking onsdagen iallafall.

Ojoj. så trött man är då.. helt slut. Jobbar en timma extra varje dag nu, vilket innebär att jag går upp en halvtimme tidigare varje dag och det känns nåt djävulskt mycket alltså. Men så är det.. måste jobba ihop lite timmar nu! Så jag kan ta ledigt när vi ska tatuera oss och åka på Danko Jones och ha oss. ;) längtar!

Appropå det så ska min underbara kille (hej, jag är 14 år höhö), och jag jobba på min tatuering idag.. för jag vill ha den klar nu så jag kan känna den där lugna känslan och vara säker på att jag vill ha den på min kropp hela mitt liv när jag sitter där på vikingtatu i april. :P

Igår fick Pierre tillbaka sitt efterlängtade internet som av någon konstig anledning försvann i helgen. Och så passade jag på att lägga ut lite bilder.. eller ganska många. Från min och Sophies shoppingrunda i fredags och festen i lördags. :) Massor med roliga bilder!

Igår när jag åkte hem från träningen i Björs så ringde min telefon, "Mimmi London"..
och det var jätteroligt att höra från dig! Blev så glad över att höra att du fått jobb gumman.Och efteråt bara brast det.. att du tog dig tid och råd att ringa en kort stund bara för att fråga hur jag mådde och berätta för mig hur det hade gått. :) jag stortjöt hela vägen hem. Pierre undrade vad som hade hänt när jag kom hem och jag kunde bara säga "mimmi ringde.." Jaha, sa han? och mer kunde jag inte förklara...
Och jag vet, hur töntig får man bli!? Men, I miss you.

Nahää..nu får jag återgå till vardagen här på SAAB igen då.
Tjaråå!



1 kommentar:

Mimmi sa...

åh. jag älskar dig!