tisdag 1 april 2008

April, april din dumma sill..

Idag är det tisdag. jag är skittrött och känner mig lite "ur funktion".
Skittrist dag och den känns allmänt meningslös. jag vill vara hemma.
och det är faktiskt inte något aprilskämt.

______________________________________________________________
UPPDATERING. KLOCKAN 14:17

Jaao, nu känns det bättre. Är piggare och mer uppåt.
Fick träffa Pierre på lunchen ju. Vi hämtade våra pass och åt McDonalds (förlåt Sophie) haha! och drack Coca-cola. Jisses vad det tar bra på mig. som en jävla drog!

Och sen har jag lurat min bror också.. att jag hade brutit foten här på jobbet xD
var tvungen tillsist att skicka ett mms på mina båda fötter och skriva:
"lustigt..inget gips. APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VAR JAG VILL!" :)

Inga kommentarer: