torsdag 5 februari 2009

Tandläkarskräck

..kan jag ju inte påstå att jag har, nej. Jag är mer rädd över vad skiten ska kosta nu alltså.

Var idag hos tandläkare Nazzir något. Men trots vad fördomsfulla människor kan tro så tyckte jag att han vara bra. Går gärna till honom igen. Hade antagligen inte känt riktigt likadant om han hade hittat några hål! Men det gjorde han ju inte. Fick dock en del skäll ändå, använder tydligen tandtråd för dåligt och har glömt av mina bakre tänder lite.

Så imorgon har jag en ny tid hos tandhyginisten som ska ta bort lite tandsten och putsa och ge tips och råd typ. Mammas första kommentar till det var
"åhh, det som gör så faans ont". Tack mamma, nu känns allt väldigt bra ^^ Men säger som tandläkaren, att eftersom man inte är där lika mycket nu när det kostar så är det väl lika bra att få bort den skit som sitter och sen få en lektion i hur just mina tänder vill bli skötta. Så med idag och imorgon ryker cirkus en tusenlapp :/

Annars har jag kollat efter jobb, men det är rätt dåligt om det alltså. Måste kolla upp om det finns någon chans till jobb på Alltransport. Det vore kanon!

Har väntat på träningen hela dagen, och nu är det bara en timma kvar tills Matilda plockar upp mig här ute på gatan ;) och idag förväntar jag mig att se både Jennie och Lindas glada nunor!

Rock on!
/L

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry vännen! inga glada systrar på träningen idag...min anledning en mage som verkar vara lite ur form. mår egentligen inte dåligt men det kändes inte som jag vågade chansa att det skulle bli bättre av att flänga upp och ner på steppen i marschtakt =) Kram Linda

Roger sa...

Ultraljudsrengöring :P Underbart :P Jag fick bedövning :P

Anonym sa...

Å jag har äran att jobba hela natten.... Men då kan jag ju som tur är roa mig med att läsa din blogg..:) Lycka till hos tandläkaren idag! När kommer du å hälsar på då? Kram jennie

Anonym sa...

kör hårt med javve. en go kille MVH Danell