onsdag 18 februari 2009

Mitt fuckyoufinger blöder..

Yääy, Mimmi skrev äntligen ett blogginlägg on swedish! Alltså, jag kan läsa och förstår engelska bra men jag fastnar alltid på något skitord som jag inte förstår och då blir jag irriterad över att jag stannat upp i texten och så orkar jag inte mer sen.
WELL DONE
Mimmin.


Dessutom fick jag ett svenskt sms av henne. åäö fattades sa tror jag forstod ;) det gjorde min kväll iallafall, det och Fridas skrattanfall i telen förut när hon tydligen fes mig i örat. Jag vet, moget men fan så roligt!

Bjöd min Pierre (som är på mycket bättre humör nu btw) på taco ikväll! Men jag skar mig i fingret, tacken för att man vill vara snäll.

Annars, tiptop!

1 kommentar:

Mimmi sa...

tont! HAHA, underbart. "da blir jag irriterad".
SES SNART MITT HJARTA. svara mig pa facebook innan jag far damp, OCH snart kommer ett brev. dar jag upprepar allt vi typ redan har pratat om :D haha puss och puss och pussar