tisdag 17 februari 2009

Har du inget skärp så skaffa dig ett då för f*n..

¤#%&¤)(#/"&#!]@?"!
Män är från Mars. Vad mer kan jag säga. För nu har jag flertalet exempel!
Och är dom inte därifrån måste de vara från nåt annat lustigt eller olustigt ställe.

!$"@&))#/&"%!¤#"&


Skulle kunna träna i sju timmar ikväll bara för att få ut all agg jag känner och få bort allt godis jag åt igår! Och Matilda är sjuk, attans då gumman! Men Sandra, Sandra och Johanna kan säkert stanna och träna dom sju timmarna med mig!? För ikväll ska det svettas!! (iallafall en timma) :P

Hej då.

2 kommentarer:

Johanna sa...

ne tyvärr så jobbade jag ju ikväll, så de blidde ju ingen step för mej :´(
Hatar verkligen att missa träning..
Hoppas ni hade de kul och svettades som grisar.. Men nästa tisdag räkna med mej då :)

Anonym sa...

Hatar att va sjuk! Räkna med mej oxå då! :)