fredag 20 februari 2009

Fint med Fredag

Upp som en sol, och ner som en sol hoppas jag. Är på bra humör idag :)

Dagens dilemma är, med risk för att få nördstämpel, om jag ska se på Let´s Dance eller På spåret ikväll. Det är ju ändå final i På Spåret men samtidigt åkte ju Filip och Fredrik ut förra veckan så det är ju inte riktigt lika underhållande längre. Jag får rådfråga Micke vad han tycker. Men vet ju redan hans svar, jäkla överallmänbildade människa. Så det blir nog På spåret för oss.

Har pratat med min coach precis, hon är bra hon! Tycker faktiskt att arbetsförmedlingen för en gång skull har kommit med en sak som hjälpt mig. En meritlista och ett CV har jag nu i tiptop samt en egengjord mall till personligt brev. Det känns både lättare och roligare nu när jag har det och jag vet att dom ser bra ut. Vid ett ska jag träffa Sandra, men vi ska ses utanför ams som inte är lika roligt. Vi ska på möte 2 och säga att vi jättehjärna är med i "ugan" som Laila säger. Vi har ju så gott som inget val, inte jag iallafall :/

Sen i eftermiddag funderade vi på att vara hurtiga och träna för tredje gången denna veckan. Har träningsvärk efter träningen igår så kan ju alltid hoppas att den tränas bort idag.

Nä, nu ska jag hoppa ur pyamasen och fixa knu**ruffset. Katten snarkar fortfarande. Hellre det än att han spyr, eller hur Sophie!? :P

Tiptop!

Inga kommentarer: