lördag 14 februari 2009

En av dom ljuger, den andra också.

Alltså, försök inte blogga samtidigt som ni hör på hög musik och sitter och vrålar ut i tomma intet för då distraherar man bara sig själv. Dagens tips, typ.
"du bloggar dåligt"

I fredags åkte jag till Mat-Hilda. Nu har jag sett och klappat hennes fina vita häst, fast jag blev nog mer kär i stallkatten. Och han i mig. Vad kan jag säga, jag är kattmänniska in i själen och ännu längre. Medan vi inväntade Jakobs ankomst började vi med pizzadegen.. "Det går lika bra med olivolja" kom jag och Hilda fram till! Det blev iallafall kalasgott och efter middagen jäste vi framför Lets Dance tillsammans med godis och popcorn. Jag och Sandra kom fram till via sms att Magnus och Morgan är bäst! Den enda som gjorde någon nytta där framför tv:n var Matildas mamma som satt och stickade en, jaa vad var det nu igen.. jo just det en overall eller hur?! ^^ ITCHI

Och ja, jag fick äntligen möta den cyniska Jakob, som visade sig vara en nästan helt normal människa i min egen längd. TACK Matilda för att du skaffat dig en karl som inte är åtta mil längre än mig! För det innebär att jag kanske kan lära känna denna människa, eftersom han faktiskt hör vad jag säger. Men om han lyssnar, det vetefan.

Lördag åkte jag och Pierre till Norrköping för att fira Kjelle och Jocke så fyllde fre resp sön. Vi hoppade över bad och bastning. Med tanke på alla korten jag såg därifrån sen så kanske det var lika bäst. Haha! Kvällen löpte på fint, Pierre åkte hem lite för tidigt bara men då han skulle öppna dagen efter så fick det väl gå då. Vid halv två drog jag och folket ut på stan, svinkallt! Vad glad jag var att jag lät legginsen vara hemma denna gången. Vi hamnade iallafall på Cromwell House, trevligt! Klockan fyra, hemma, åt jag makaroner och Micke korv och fy fan vad gott det var!

Så igår hade jag och Pierre våran alla hjärtans dag, för att söndagen passade oss bättre helt enkelt. Vi lagade en ny rätt, fläskfilégryta med ris och sojastekt paprika. Det blev kanon, eller hur älskling? Sen mös vi i soffan under täcket framför Beck.
"..och mats har blivit biten av en iller i örat".

Nu ska jag fixa mitt CV och skicka iväg det!
Ha en otrevlig dag!
/L

1 kommentar:

Anonym sa...

va jag skrattade när han sa så x)
- hur bli man biten av en iller i örat?
-Man somnar med huvudet i buren x) hahahah