torsdag 9 april 2009

There was a time..

Sitter och laddar upp bilder som ska framkallas, jag börjar med studenten och Greklandsresan jag och Pierre gjorde förra året. Gosh, det var länge sen man tittade på dom bilderna. Snacka om att längta tillbaka, till båda tillfällena!

Sophie skickade ett ljudklipp till mig idag som gjorde mig grymt nostalgisk. Konstigt vad lite ljud kan riva upp känslor, men det var bra känslor. Jag saknar verkligen vår skoltid, mina klasskamrater och vår gemenskap. Hoppas vi kan återuppleva det en dag. Jag och Soffan tänker fixa en HP fest så fort vi hittar plats och tid! Det vore kanon om alla som kunde kom. Kanske är det för mycket att hoppas på eftersom människor ändå förändrats åt helt olika håll sen studenten, men många av oss håller ju faktiskt ihop hyffsat bra och har kontakt. Det känns bra.

Ikväll kommer Frida från Krokek hem till Anderstorpet. Imorgonbiti blir det nämligen att i sällskap med bror och Rask åka till Elmia och titta till det lite. Det blir nog roligt, sen är det tänkt lite grillning och gemenskap i Norrköping på kvällen. Iallafall om jag får bestämma.

Åh, det är skönt att kunna vara på gott humör. Är nästan frisk från förkylningen, har en glad pojkvän här och känner mig glad. Solen skiner såväl utomhus som inomhus. Lyssnar på feel good musik och myser medan bilderna laddas upp. Jag känner mig riktigt på topp :) Jag hoppas ni gör det också.


Glad Påsk på er allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

trevlig blogg du har. och jäkligt fint kort ;)