måndag 27 april 2009

Packa Pappas Pappsäck?

..det går ju inte att säga Packa Pappas Kappsäck snabbt ^^
Men det är nästan vad jag håller på med, fast det är inte pappas väska. Har lagt ner lite av varje som jag inte behöver i Sverige än men förhoppningsvis behöver på Mallorca om ca två veckor. Eftersom Hilda redan packat lite i lördags så var jag ju tvungen att stilla min stress jag fick av henne då haha. Men ena hörnet i väskan är opackad för där packade Månsan ner sig. Här behöver man aldrig känna sig ensam inte, mina pälsbeklädda älsklingar är alltid med mig.

Ahhh, shhiiiieet..snart är vi på mallis du Matilda. Fjärilar i magen!

Men först ska det bli Valborg, har beställt platser i bussen till mig, Matilda och Frida. Sen får man vila en dag innan man drar på RoadTrip till Sättila med bror och bröderna Rask. Ahh, då jeflar ska vi svänga våra lurviga Sandra, om vi får plats på dansgolvet vill säga.

Och sen var det ju detta med Peace and Love också, hum.. Det är ju som sagt det enda sättet att få se Lasse spela i sommar, tradition ju. Fast mimmi är ju inte med så blir inte detsamma iallafall. Det är mycket pengar.. Snälla kan jag få ett sommarjobb!?

Nu ska jag fortsätta se på "spårlöst" på tv. Mamma sitter redan och snyftar.
Trevlig måndagkväll på er!
/L

Inga kommentarer: