fredag 3 april 2009

Nu är det fredag igen!

Nämen hejsan, har du hittat hit? Idag har jag träningsvärk i mina armar och lite i min rygg, hon sa till oss att ta en tyngre vikt än vi brukar igår på träningen och det känns idag. Hejochhå vad jag är svag i mina armar men det tar sig allt!

Nu ska jag åka ut till skogen, till mamma och kissarna. Duscha, sminka, svira om, tvätta en omgång och sen blir det åtvid igen. Färden går då till Sandrew som så snällt bjuder mig på mat idag :) Hoppas det blir gott annars slänger jag det i nyllet på henne! HAHA

Ikväll blir det grillning och trevligheter får man tro! Man blir ju bra festsugen av detta vädret, underbart ärre. Men min hals däremot är inte lika underbar, jag hostar och har ont i den. Känns som någon lagt en näve grus där. Men det kanske ordnar sig med lite gott sällskap och god dricka!
alltid retar det nån..

Nu börjar min fredag!

Heppre!

Inga kommentarer: