söndag 26 april 2009

Mitt i natten..

Mm.. klockan är halv tre ungefär, iallafall nu när jag börjar skriva. Kan nog ta en stund då jag faktiskt är himla alkoholpåverkad, och det är ett stor minus när man ska skriva blogg. Har redan fått skriva om ett antal ord. Blev precis avsläppt av Jens, tack för det. Var så megauhungrig så nu har jag värmt mig en snabbpizza, najs ;)

Dagen började med storstädning av alltanen hemma i Anderstorp, hjälpte pappa. Så nu är utemöblerna framsatta och sommaren är välkommen till oss! Sen blev det att åka till Bertil och grilla korv, som så många år innan. Mysigt, dock ganska kallt då det blåste som attan idag och vi därför inte kunde tända den stora "inför maj-brasan". Så det blev att åka hem precis innan mörkret och sen åka vidare till Åtvid. Och vartefter hamnade man hos Jessica och Jimmy.

Tiden gick nog lite för fort för oss alla men det blev en jättetrevlig förfest som i slutändan blev själva festen. Så kan det bli ibland!

Blev en snabbis in på gruvan för att dansa lite. Och människor snälla, har ni något att säga, säg det då? Är det inte trist att vara så himla bittra? Jag hade en trevlig kväll och tror många andra hade det också, jag hoppas många andra hade det iaf!


På hemfärden fick jag en insikt, som jag iofs vetat väldigt länge. Och jaja, vem fan bryr sig om det är på det viset då? (många tydligen) För det är inget ni behöver bry er om, det är bara ett tidfördriv för er när ni behöver någon/något att prata om. Och vad skoj för er. Det är våra liv och vad gör det er? Skulle kunna vara fan så mö värre! Och även om det var det så vore det fortfarande inte era bekymmer eller av ert intresse.
Stört.

Så skönt att känna så,
det är som det är och det är helt okej. Eller snarare det var som det var, för det var länge sen nu. Säger som Sandra "jag vet hur det är/var och det räcker för mig." Snacka om att göra en höna av en fjäder. Det folk ofta glömmer är att det finns oftast en rimlig orsak.

Haha, nu kan ni spekulera och analysera det bästa ni kan för att försöka förstå vad detta handlade om! Låter ju rätt intressant, I agree. Ni kan säkert få det till sjuhundratvå olika falska grejer
:P

Tjo och tjim på er, nu ska jag krypa ner hos älskling! Han är finast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för sjukt bra kväll!! Kunde fan inte ha blivit bättre!!!

Sitter här med o Sophie o vi små ler.. Snacka om att ha så jävla rätt!! :D
Det är ju faktiskt bara våra liv.. Men det är ju kul att man kan glädja någon med det.. o ge dom lite roliga samtalsämnen... !! Wwhhiiii!!

Hörde du föresten att Sandra gick hem med Göran i Målbäck..!!

Och Sophie ska flytta in hos Pekka för hon väntar barn barn...

Och Jessica ska gifta sig med Jimmy På Hawaii!!

O jag hörde föresten att du o Pierre har köpt hus i Börsebo!! Trevligt Trevligt!! Har en känsla av att det kan bli en rolig inflyttningsfest!!

Anonym sa...

haha
Och jag är gravid! :D