tisdag 7 april 2009

Det blir inge RajRaj!

KOLLA IN LÄNKEN!
Asbra, aning seg men asbra!

http://www.youtube.com/watch?v=DSX0ZKfD8gc

Nu kom jag på vad det var jag ville ha sagt i förra inlägget. I söndags var det 2 år sen jag tog körkort. Detta innebär alltså att min prövotid har gått ut! Yeeeyy! Nu är det feta böter istället för att bli av med körkortet som gäller om det skulle inträffa en hastighetsöverskridelse från min sida, i polisens ögon.


Jag ska ta med mig Sophie (vars prövotid också går ut snart då hon tog körkort två veckor efter mig) på en bit tårta för att fira tror jag. Man måste se det positiva i livet ibland!

Är genomförkyld så därför blev det ingen träning idag, vilket känns trist som bara den. Känner mig rastlös och fet med en gång. Kan bero på att jag och Pierre valde pizza framför korvstroganoff idag också! Hehe.. Men hoppas förkylningen lägger sig till på torsdag så man kan svettas lite med de andra damorna!

Och facebook funkar inte, jag får abstinens.
Säger som Homer "DOHH"

Så nu blir det ett glas kall cola framför Scrubs!
/Lollo

2 kommentarer:

matilda sa...

...när lampa ä schlääckt

Amanda sa...

..om man har en ful dialekt!

Min prövotid är också borta, FULL FART! :P