tisdag 14 april 2009

Hallå där Ester!

Helgen blev kort sagt ganska crazy! Sandra och jag är ett fint radarpar en lördagkväll/natt! Tack så mycket hjärtat! Förfester på två kan vara jävligt givande. DU är bra! Och detta måste vi göra om ;)

_____________________

Precis när man blivit frisk från det ena så åker man på någon annan lustig bakterie så klart, alla går ju runt och mår dåligt och hostar på varandra så är väl inte så lustigt kanske. Men det är bra irriterande, ville ju så gärna träna idag. Men jag får ta och vänta några dagar till.

Idag har jag och mamma iallafall varit i stan, blev en riktig mamma/dotter dag :) Älskar att hitta saker till mammut, hon har inte riktigt det där "shoppingögat" för sig själv men jag ser alltid saker som jag tycker hon skulle se jättefin ut i. Och ibland kan jag inte låta bli att köpa det åt henne, men idag fick hon allt betala själv. Och jag med.. så nu är det torrt i kassan igen, usch dumt men jag behövde unna mig lite. Bland annat från Biltema faktiskt, till bilskrutten som inte vill fungera. Just nu vill jag bara fixa till Olga så jag kan besikta och sälja vartefter. Synd att skrota henne!

Sen ringde min bror och ville ha en liten spark i ändan ;) och eftersom jag ändå inte skulle träna så åkte vi till honom och hjälpte honom plocka och lite i lägenheten. Mamma lagade korvgryta, pappa och sen även Adam kom förbi och så hade vi en mysig tisdagsmiddag. Jag är löjligt förtjust i sådana tillfällen. Att bara umgås sådär spontant och trevligt. Det är fint det!


Just nu lyssnar jag på en låt jag fick av Adam häromdagen. Blake Shelton - Good Morning Beautiful. Den är jättefin så har ni möjlighet så lyssna på den!


JAG VILL DANSA TILL SCOTTS OCH LARZ KRISTERZ DEN 2:E MAJ!

Älskling gör äpplepaj nu, kan tro det har stigit honom åt huvudet det här med paj. Haha, men han gör den ju själv och på riktigt vis så det är ju duktigt! Själv ska man snart gå och nanna kudden, för imorgon ska vi ta makten över våra liv!

Detta var dagens poesipåse.
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: