måndag 6 april 2009

Jag har gjort det igen..

...fastnat för en serie. CHUCK är så bra. Den serien har det mesta som jag vill ha må ni tro, kärlek, spänning, humor och action. Bra beslut att börja sända det sexan! Det tackar jag för.

Fredagen blev en smula snurrigt för rätt många av oss tror jag ;) Blev god grillning och gott sällskap hos Pecka. Blev en himla massa folk, kanonkul. Tack för en fin kväll!

I lördags åkte jag, Pierre och Björn in till Tinghed framåt kvällen. Där väntade en del folk och en grill även där. Trevlig kväll då med. Och det var riktigt skönt att komma hem klockan ett en lördagnatt och vara nykter.

Dock hjälpte det inte mig att vakna upp pigg i söndagsmorse, hostade som en gnu som satt en elefant i halsen ^^ men upp skulle jag allt! För jag och Matilda åkte till stora stygga Norrköping och lekte modeller. Rätt roligt, trots att kärringen som sminkade mig gav mig spindelögon. Nästa gång ska jag fanimig måla själv. Annars var vi nog rätt nöjda ändå, jag och min Hilda ;) alltid roligt att testa nya saker.

Får se om det dyker upp några bilder här vartefter!
Just nu sitter jag hemma hos mor&far och modem gillar inte att lägga upp bilder, så väntar med det.

Vet egentligen inte vad jag ville ha sagt här idag, bara uppdatera lite egentligen. Hoppas ni har det som ni förtjänar people.
Hej hopp, från mig!

Inga kommentarer: