torsdag 23 april 2009

Onsdagsnöjet, laserdoom!

Du är bäst.
Tack.

Igår var det upp innan tuppen som gällde. Duscha, blåsa håret och åka till Åtvid och sen bila med Sandra in till stan. För igår hade vi vår kurs "ta makten över ditt liv". Haha, det är inte riktigt som det låter eller kanske är det det? Det är iallafall än så länge en ganska givande kurs. Vi är ett gäng kärringar som pratar och bubblar om självförtoende, betende, vad vi vill göra, har gjort och så vidare. Och igår fick vi träffa en coach, blev många blandade känslor. Och det som jag inte alls hade tänkt prata om kom såklart upp, men undermedvetet är det nog det som jag behöver prata om eftersom det smög sig fram. Och coachen var jättebra och sa många bra saker som fick mig att tänka om, och på annat sätt.

Sandras samtal var lite likadant vad jag förstod så det kändes lite tungt att åka hem. Vi bestämde oss för att se en snyftfilm som Tesan hade rekommenderat och när vi inte hittade den att hyra så köpte jag den på Ica. Men väl hemma så ringde Andreas och frågade om vi inte skulle hänga med på Laserdoom, och det ville vi ju! Och det är jag jätteglad för, det var kanonskoj! Jag, Sandra, Ida körde mot Andreas, Kim och Stefan. Tyvärr vann killarna men jag kom iallafall trea! Hihi, skaplig adrenalinkick! Precis vad jag och Sandra behövde!
_____________________________

Och jag är rätt så nöjd med att ha fått med mig Mikael, Erik och Edvin på dansbandsafton på Lygnevi den 2:e maj. Då spelar ju Scotts och Larz Kristerz, fy fan vad najs!! Jag ska stå och poppa framme vid scen när jag inte dansar!


Nu ska vi se vad denna dagen har att ge!
Ha det gött!

Inga kommentarer: