måndag 2 mars 2009

En tiopoängare?

Gick upp och skulle åka till Falerum med mammut, men mammut fick jobba. Var faktiskt duktig och gick inte och la mig igen. Istället sitter jag här och uppdaterar mig på de danserna jag inte såg i Lets Dance i fredags. Magnus Samuelsson gör programet så värt!


Kanske blir det Falerum i eftermiddag istället, behöver skor och byxor till begravningen. Pappa och alla hans syskon bestämde klart allt igår. Så fredagen den 20:e blir det att säga hej då till min stålfarfar. Svårt att beskriva känslan, men ungefär som en stor tung och ledsam suck. Säger som Björn sa, det kommer iallafall att bli intressant att träffa stora släkten igen. Farfar har ju legat i och det har hans barn och barnbarn också, så har ju ett antal kusiner med respektive och barn som man inte sett på länge eller alls.

I helgen var det fest igen, var hos Jocke i stan. Det var jättetrevligt, men Harrys efteråt är verkligen inte mitt ställe att vara på en utekväll. Kanske inte så konstigt eftersom jag inte ens har åldern att vara där egentligen. Men mestadels för att dom släppte in så himla för mycket folk. Jag hade gärna rockat ännu mer till Rydell & Quick om jag hade fått plats ^^ Detta ledde till att jag tillslut satt på ett och samma ställe alldeles för länge och började bli fyllsjuk redan på krogen. Det får bara inte hända. Matilda ringde och räddade mig när jag mådde som mest dåligt och väntade på skjutsen hem. Men så fort vi fick komma ut och få frisk luft mådde jag bra igen. Förfesten är nästan alltid bäst. Så också denna gången, inte allt för ofta jag får tillfälle att festa med både pojkvän och bror! Heja heja!

Och just det, jag körde på isen i lördags! JAG körde! Jag, Pierre, Björn och Tinghed tog ett par timmar på isen. Gjorde nästan i byxorna första varven men sen så tyckte jag det var kuligt som satan.. Och killar blir ju som barn på nytt igen när dom får köra skiten ur sina bilar. En fin förmiddag!

Och jag har en date med Mimmi i Sthlm den 9 mars!
happyhappy



/Lollo

1 kommentar:

Anonym sa...

å´åhhh......Rydell o Quick är grymma!