söndag 15 mars 2009

Snälla, snälla, snälla...

Kunde vi inte fått skickat en söt liten skönsjungande Måns Zelmerlöw istället för en operasjungande Malena Ernman? BAH.

Vad har jag gjort sen sist då? Joo, jag har varit så långt bort som i Motala. Åkte till Felin i fredags, det var kanonmysigt! Jättefin lägenhet hade dom och en jättesöt katt. Haha, där det finns en kisse känner jag mig hemma.

Vi lagade tacos och såg på lets dance. Söt Magnus Samuelssons fru är, man blev ju tårögd! "Han är en bondpojke från Kisa som lyfter skrot! Och här dansar han jive och vals och nu buggar han också!" ;)


Vi gjorde smoothiesdrinkar. MUMS! Sen la vi oss i sängen och såg på Patrick 1,5, den var bra! Se den inte om ni inte klarar av två karlar som kladdar på varandra bara ^^
____________________________

Igår övertalade Sandra och Sophie mig att dricka alkohol, igen. Jag som skulle vara snäll mot min lever denna helgen. Men inte då.. Mår bra idag och hade kanonkul igår så det är ju bra!

Med undantag från en och annan onödig händelse var förfesten/inflyttningsfesten hos MP jättetrevlig! Sen blev det gruvan en sväng och det var inte fy skam heller. Det var inte så överbefolkat där men så länge det är rätt folk och bra musik så spelar det ingen roll! Sandra, du borde alltid ha det där repet "kopplet" runt halsen! Passade dig fint ;)


Idag kommer första skivan ut med expressen, någon mer än jag och mamma som ska samla? ^^

Scotts och Arvingarna är ju med i samlingen, underbart!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, eller Alcazar? Eller EMD? Inte opera i alla fall! Men det blir ju sällan som vi tänkt oss, eller hur? ;) Haha, din jävel! Då kunde du ju hållt mej vaken på bussen när Sandra blev för trött! :P

Anonym sa...

Fast å andra sidan behöver du ju inte bry dig om denna tjej. Hon gjorde väl inget för att förstöra din kväll.