tisdag 17 mars 2009

Sry.

Responsen jag fick på mitt förra inlägg var la sisådär, så är väl bäst att ta bort den delen av bloggen. Kan förstå "anonym" till viss del men inte mer än så. Det är bland det själviska en människa kan göra. Tanken var att förhoppningsvis ge personen en tankeställare. Och någon som inte ens kan stå för sitt riktiga namn och därmed sin åsikt har jag lite svårt att svara till.

Kalla det att jag inte förstår om du vill,
för det är sant och du förstår inte mig.

Och jag är inte stoltare än att jag kan ta bort det.
Så nu ärre ändrat.
_____________

Kom precis hem från träningen. Hon lade till ytterligare ett block idag, det var svettigt men roligt! Nu väntar en välbehövlig dusch och sen House!

Har varit en underbar dag men underbart väder idag,
hoppas det är våren som är påväg nu!

Linda! Jag har tre böcker hemma som tillhör dig. Fika någon dag så kan jag ge dom till dig?

Tjaarå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du!!!
Böcker? okey minns inte men det kan ju bero på åldern ha ha ha!!!
Gärna fika iaf! Kanske nästa vecka?
Ses imorgon när vi ska plåga oss lite, eller jag ska plåga min kropp iaf, du brukar ju knappt se svettig ut.....fuskar du?!
Kramar