onsdag 18 mars 2009

Vårkänslor

Ahh, vilket redigt vårväder det har varit igår och idag! (notera min östgötska)

Gick upp tidigt eller jaa vid nio iallafall för att det var möte på ams klockan tio. Fick bli en promenad dit, trots att jag gick i motvind hela vägen så var det kanonskönt ute! Och med mp3:n i öronen kunde det inte bli mycket skönare start på dagen. Träffade stackars Sandra som pallrat sig upp ur feberfrossan, men hon mådde mycket bättre än hon gjort iallafall så vi orkade med en glass och lite sällskap på stallkiosken efter mötet. Alltid lika mysigt!

Att dom börjat med mjukglass igen måste vara det första riktiga vårtecknet?!

Sen blev det lunchdate med Jens, satt och solade på balkongen först och snackade skit. Kanonskönt, sen blev det kött och pommes och lite kvalitetstid framför tv:n ^^ Nu sitter han och Pierre framför en film.

Imorgon får det fan bli lite vettigt gjort tror jag. Söka ett antal jobb och sen träna på kvällen. Där emellan har jag inte riktigt kommit underfund med än men det ordnar nog upp sig imorgon. Annars kan man ju alltid ringa till Åre och få skratta lite ;)

Matilda, ikväll är du lycklig igen va? Det är du värd hjärtat mitt,
så som du har längtat.

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, ja nu är jag världens lyckligaste igen!