onsdag 25 mars 2009

Pinsamt du!

Aron är så otroligt söt. Var hos Frida och hade jättetrevligt med "mamma och mamma"! Goda bullar och gos med bebisen, underbart!

Iväg till arbetsförmedlingen som inte gav mig särskilt mycket idag, till skillnad mot vilken dag undrar ni och det gör jag med. Sen blev det grillspett med Sandra och Sophie! "tre grillspett tack", ska det vara så svårt att förstå? Jaja ^^


Hos Linda fick jag sen ännu mera goda bullar och kex och en glad pratstund! Ledsen att jag glömde böckerna. Men som sagt, jag gjorde det ju med flit för att få komma tillbaka. ;) Tack för en trevlig eftermiddag och hoppas vi syns imorgon på träningen!

Och nu har jag haft en underbart rolig kväll med glatt sällskap hos Joel! Skrattat konstant mellan nio och elva tror jag! Det behövde verkligen jag, tack så mycket! Guld värt för mig alltså!

Och nu ska jag krypa ner hos min snarkande karl och tvångsgosa honom!

Hörbarhet NOLLA. Over and Out.
// Louise

2 kommentarer:

Pierre Broberg sa...

ha! det gick ju bra ^^ jag var stendöd

Anonym sa...

Hej Lollo i från Saabpuckona!