tisdag 24 mars 2009

Förhastade slutsatser.

Nästa gång du känner att du har lust att skälla på någon gå då till personen direkt istället, för du vet inte hur det var. Du bara antar hur det är och sen måste det ju vara på det viset. Väldigt genomtänkt att vräka ur sig 400 dumma kommentarer på sin blogg istället. Det gör mig ledsen att du gör så, för trodde ändå någonstans att du var bättre än så. Tycker du om att vara osams med människor, för isåfall gör du precis på rätt sätt kan jag meddela. Fakta går alltid före skvaller!

Jag känner mig ledsen, förvirrad, allmänt värdelös och helt slut i kropp och huvud och nu också "trampad på". Känns som att man står och stampar på samma ställe, på samma sätt och går det någonstans är det bakåt. Jag vet inte vad jag ska göra.

Nu ska jag iallafall ringa Linda, för att planera in fika imorgon. Ska bli skönt att få prata av sig med någon man inte träffat på länge (på tu man hand)! Och sen blir det en dusch och antagligen somna framför House. Ska bli skönt att få onsdag, så kan jag få träffa Frida och förhoppningsvis dig och reda ut ett och annat som du tydligen behöver.

Matilda, du är min ängel. Är så glad att förstår mig! Du är min guldklimp här i världen och jag älskar dig vännen min!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh, min lilla gullunge!! du är ju bäst! vi ska ha världens roligaste semester, det behöver både du & jag! :) tänk om vi kan hitta en idag? hihi