onsdag 10 september 2008

When september ends..

..åker jag, Frida och våra mammutar på kryssning till Helsinki! Åh, jag längtar verkligen nu! Efter maten, skratten och att få vara med min Frida i två dagar Det är våra 20-års presenter från mamma & mamma. MYS!

Igår var för första gången på länge en toppendag! Äntligen, ohh vad dom behövs nu. Efter all sorg och ensamhet som jag känt. Åkte bussen in till stan vid tio och träffade Cornelia för en förmiddagsfika eftersom vi båda fyllt 20-år och hon själv fyllde dagen till ära faktiskt (grattis igen) sen ville hon ju självklart gå på systemet och det gjorde vi. Drack du upp dom sen igårkväll Coco? ;)

Vid ett-tiden kom Felin in och joinade oss. Det tog inte lång tid innan det kändes som man aldrig varit ifrån varandra, fast det nog var närmare ett år sen sist vi sågs! Cornelia begav sig hemåt för att fixa iordning innan släkten kom och då fortsatte jag och Elin vår shoppingrunda ut till Ikano. Det blev många brända hundralappar, mat på feferoni, glada och djupa samtal och många skratt. Har saknat den pinglan! (L)

Vid sextiden åkte Elin hem till Motala och då kom Jocke som gärna ville ta en fika och plockade upp mig på stationen, klart man passar på när man äntligen har tid över! Men tror ni jag kom ihåg min vitlökspress som jag faktiskt delvis var där för att hämta? Nix, den får ligga kvar tills nästa gång.

Och det jag skrev om Arn-bion kan ni glömma för det gällde visst bara sålänge det inte var jag som inte kunde. Det spelade visst ingen större roll. Så nu tänker jag gå med Björn istället. Det blir nog roligt, hoppas filmen är bra, är bra nyfiken på den nu!

Så kan det vara, och idag är det hard work work som gäller. Stannar i Norrköping eftersom jag jobbar imorgon också. Det är ganska trevligt i den här stan trots allt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK själv underbara människa :) kan inte vi gå på bio snart? o äta på ghingis kanske x) Kanske du & jag & elin :P höhö...
( och nej, jag drack bara upp en :P )

Anonym sa...

?????

Anonym sa...

fin blogg du har! taskiga kompisar kan man vara utan ! hoppas du får se filmen snart..den är lite ledsam men väldigt bra (: