onsdag 24 september 2008

I´m no superman

En ny morgon, en ny dag på jobbet och jag har ont i magen. Undrar om det kan ha något med sömnen att göra, för inatt sov jag förjävla illa. Brukar ju sova som en gris hos Pierre men inatt hade jag mardrömmar och svettades och visste inte om jag skulle ligga åt höger eller vänster.

En positiv sak är ju iallafall att jag inte alls har så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha. För igår var spiningen
j o b b i g vill jag lova. Var som en bastu i salen. Sophie tyckte visst att det luktade rostade mackor mitt i passet men jag vetefan vem som satt och rostade samtidigt för den bjöd iallafall inte! :P

Åkte med Jessica tillbaka till Åtvid. Pratade lite och det märks så väl att man aldrig umgås längre för hälften av det hon berättade hade jag inte en aning om :/ men hoppas att allt ordnar sig till det bästa för dig!

Sen invigde jag och Pierre hans gjutjärnsgryta han fick av mamma och pappa i present (korvstroganoff) och så såg vi på Scrubs. Jag fullkomligt älskar den serien! Snart dags att köpa Box säsong 4!

En så grymt rolig grej i ett avsnitt: Turk och Carla går på parrådgivning. Turk är nervös över att vara där och frågar teraputen om tavlan bakom honom är " - en såndär tavla som man ska titta på och säga vad man ser", " - Isåfall så ser jag ehm en anka" säger han. Då får man se tavlan och den ser ut såhär:

Ikväll är jag meddragen på ljusparty, det blir nog eh intressant.
Men sen blir det förhoppningsvis Mamma Mia på bio igen! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta gå på spinning o skit jag blir stressad!!!!

;)
Puss påre!