måndag 8 september 2008

Regnet det bara öser ner..

Japp, ser så ut! Sitter här vid min dator och binge med papper på jobbet och ser hur det vräker ner utanför. Bara för en stund sen var det nästan sol, men det var bara för att retas lite antar jag för nu är det grått igen!

Helgen var ganska okej..

Fredagen som skulle blivit bio blev tyvärr inte så, men det är ju alltid roligast om alla som ska följa med kan följa med så vi hoppade det när Sophie fick jobba. Hoppas vi kan ta det snart iallafall, vore trevligt och är väldigt sugen på att se fortsättningen av Arn dessutom!

Lördagen blev hawaiibowling, var så sugen på att supa först men sen sa magen ifrån så tog det lugnt på kvällen sen. Och det är ju inte det roligaste att vara så gott som nykter när alla andra börjar vingla :P men alla var iaf fina i sina bastkjolar (sönderrivna plastpåsar?) haha och kransar runt halsen! pratade med många jag inte pratat med på länge. det var trevligt!

(du känner inte mig, och du känner inte dom andra heller. Vi har knappt träffats och aldrig pratat med varandra och ändå uttalar du dig om att du "inte tål vissa personer" herrejisses så patetiskt..ett förslag..väx upp och sluta vara så feg för det som är bättre? jag tänker iallafall inte ta åt mig av skit som jag inte förtjänar, verkligen inte från någon som inte ens vet vem jag är?)

Söndagen var myspys och lugn med Matilda! Jag älskar dig, vad mer kan jag säga..och att jag älskar porterstek förstås! ;) På kvällen kom min bror också och vi fikade och satt och prata hela kvällen! Ni är en underbara familj och jag är säker på att Leif och Åsa satt där bland oss och lyssnade.

Nu får vi se vad veckan har att bjuda på!
Ha det fint! /Louise

Inga kommentarer: