måndag 29 september 2008

Vi ska gå till Berlin

Haha, åh min pappa kan vara rätt så söt ibland ändå. Nu har han skaffat sig en "promenadkompis" här på jobbet. Dom ser ut som helan och halvan när de traskar iväg (min pappa är halvan) och förra veckan köpte pappa skor som han ska ha när han är ute och går på lunchen ;) Dessutom har de startat en tävling på jobbet som innebär något med att alla fast anställda tillsammans ska gå så långt som det är till Berlin, då kan de vinna en resa dit. Och alla har fått varsin stegräknare så det passar ju bra nu när pappa har börjat med sin nya lunchvana. Tror nog jag får ta och införskaffa mig ett par stavar och börja gå jag med så jag inte känner mig allt för dålig :P

Igår flyttade Björn & Mia ut till huset i Beta.
Det är ett hus helt i min smak vill jag lova, skulle lätt kunna bo där! Åhh så fint och mysigt. Så snart blir det grillfest, en sista innan hösten tar över helt. Ska nog försöka tvinga min bror att jag får basta i deras bastu då ;)

Usch, nere där jag sitter finns det en toalett för "rörelsehindrade" som självklart alla går på eftersom det inte finns någon rörelsehindrad här. Men nu luktade det så illa så jag pallade inte att kissa ens, fi fan för karlar alltså. Vilskita kan dom väl göra hemma? För aa..det är en karl, är nämligen ingen annan tjej här idag. Det kan vara städerskan förstås, som klivit in där och skitit så illa. Stackars kvinna isåfall!
Nee, nu går jag några korridorer bort till damtoaletten istället!

Auf wiedersehen!

Inga kommentarer: