måndag 29 september 2008

Askalas var ordet!

Lördagen blev buss till Linköping och sen tåget till Norrköping.

Förfesten började med tacos och "mamma mia soundtrack" hemma hos Hanna! Jävla gott var det.. sen blev det att göra sig fin och börja blanda drinkar!

Det är ganska underbart ändå att få gå på systemet och få prova sig fram på nya sorter, det blir lite dyrt men är oftast värt det! Men jag kommer på mig själv flera ggr att gå omkring därinne och försöka att inte se minderårig ut, och letar efter mitt körkort flera ggr så det inte ska bli något pinsamthet om någon kommer fram och frågar mig om jag verkligen får vara där.

Sen gjorde vi vårt bästa för att bli as-kalas (kvällens ord) och det lyckades vi nog med allihopa! Hannas kompis Johanna (jättetrevlig) kom och joinade vår lilla förfest, så också 4 eller om dom var 5 grabbar som sprang runt ute på gatan och var fulla? Haha, jaaja.. säger då det. Drinkar, gamla cd-skivor, "jag har aldrig", andra små historier och fågeldansen blev till en riktigt lyckad förfest.

Sen bar det av till kön utanför Wasa och sen var det dansgolvet som gällde! Vi röjde loss och hade skitkul! Alla verkade vara ute den här kvällen (kan bero på att det var lönehelg och "kulturnatten" i Nkpg)..

Matilda lyckades att hålla reda på sin väska och jag lyckades att ha körkortet kvar när vi kom hem! Ett uppsving för vår del ^^







Tack för en rolig kväll!!

Inga kommentarer: