måndag 22 september 2008

"Dom sitter la hemma och löser korsord?"

..eller inteee :P

Helgen gick ut på att fira Pierre för han fyllde 25 i lördags, grattis!
Jag funderade på hänga med bror och det gänget som festade i lördags till gruvan, men det var 25 års gräns så det bidde inget med det.

Lite tråkigt, men samtidigt ville jag inte gå utan Pierre eftersom det var hans födelsedag.. men vi hade det mysigt hemma hos honom med några vänner och film! WallE, så söt!

Fick dock se sista kvarten på söndag igen för jag råkade visst somna, måste vara något sömnpilleraktigt i den där röda vodkan för det är andra gången av två som jag blivit makalöst trött av att grogga på den :P

Nu är det snart dags att avsluta veckans första arbetsdag, skönt. Har jobbat ifatt alla listor och skit så nu ligger jag +-0 igen. Har dessutom jobbat 1 dag extra än vad jag ska och fler kan det bli. Vilket inte gör något alls eftersom jag inte vet hur lång tid till jag behövs här!

"det är inte svårt att skita när arslet är fullt"

Inga kommentarer: